Τρίτη 6 Ιανουαρίου 2015

Ο "Γοργοπόταμος", τα "γουναράδικα" κι ο pirandello.

"Δεν είναι και τόσο άσχημα που λέγανε". "Τους ξέρεις, πάντα υπερβάλουν". "Βλέπουμε συνέχεια το ίδιο έργο". "Εννοείς τα προεκλογικά ή τον Ξυρό;" "Τα προεκλογικά, τον Καρατζαφέρη, τον Σαμαρά, τους πρετεντέρηδες... ο Ξηρός συμπεριλαμβάνεται" "Την Καραμήτρου την πρόσεξες; Αυτή θα είναι η επόμενη Σπυράκη". "Λες;" "Λέω. Ξεκινάνε έτσι, δείχνουν κινητικότητα... και μετά προβιβάζονται". "Και τους καπελωνόμαστε ύστερα εμείς". "Τέτοιοι που 'μαστε καλά μας κάνουνε. Κι οι πρετεντέρηδες και οι καρατζαφερέοι". "Μούφα αυτή η δουλειά με τον Κορυδαλλό όμως, δε σου φαίνεται;" "Μα τι τις ήθελε κι αυτός τόσες σημειώσεις; Αν έβαζες εσύ δηλαδή στο μυαλό σου ν' ανατινάξεις τις φυλακές θα έγραφες από πάνω "επιχείρηση Γοργοπόταμος; Θέλουν να μας τρελάνουν;" "Πώς... παίζει ρόλο ο τίτλος". "Μα δεν πρόκειται για ταινία, υποτίθεται πως έχουμε να κάνουμε με τρομοκράτες. Όχι εμείς δηλαδή, αυτοί". "Και το Λουτράκι; Πώς βρέθηκαν στο Λουτράκι;" "Ότι κάποιος τους τηλεφώνησε ντε και καλά". "Μα κι αυτά τα κωλοχώρια... να μη μπορείς να κάνεις μια δουλειά". "Και η Αγγελική; Τι είναι τώρα αυτή η Αγγελική; Και γιατί τις λένε όλες Αγγελικές, είναι κι αυτό συνθηματικό;" "Τραγική σύμπτωση, έτυχε". "Και είναι και κοριτσάκι. Ακόμα δε βγήκε απ' το αυγό, βόμβες". "Πού πάμε; Μου λες πού πάμε; Γέμισε ο τόπος αντάρτισσες. Αντί να κάθονται σπίτια τους τα κωλοκόριτσα". "Είναι άνεργες. Τι νομίζεις πως κάνουν αυτοί που σπουδάζουν; Όλη μέρα γυρνάνε και σκέφτονται που να βάλουνε βόμβες". "Ευτυχώς που δεν είναι όλες έτσι, δε λες; Ευτυχώς που 'χουμε την Καραμήτρου και παίρνουν κι ένα παράδειγμα". "Να μου το θυμηθείς, δεν πάει καθόλου καλά αυτή η γενιά, ότι δεν έκαναν οι άλλοι θα το κάνουν αυτοί". "Άντε να δούμε τι θα κάνουν κι αυτοί... μ' έχουν απογοητεύσει αυτά τα πράγματα, γύρω - γύρω βόμβες και στη μέση τίποτα". "Εγώ δεν έχω παράπονο". "Ναι. Αλλά κάτι απρόβλεπτο βρε παιδί μου, μια έκπληξη". "Τι έκπληξη;" "Δεν ξέρω. Όχι πάντως Γοργοπόταμους και γουναράδικα, κάτι άλλο". "Όπως;" "Κάτι επί της ουσίας... μια προκήρυξη, κάτι". "Πάνε πια αυτά, πέρασαν, δεν είμαστε πια μπάχαλο". "Μωρέ μπάχαλο είμαστε... από άλλα είναι που πάσχουμε". "Δεν πάει ο νους μου". "Είναι που είσαι καλός άνθρωπος. Και που δε διαθέτεις και φαντασία". "Εγώ; Δε φαντάζομαι εγώ πράγματα;" "Φαντάζεσαι. Αλλά θες να λιώσεις παπούτσια για να φτάσεις την αντιτρομοκρατική". "Αυτό ναι... το παραδέχομαι. Τα παιδιά είναι μπροστά". "Ενώ εσύ... που πας ρε Καραμήτρου;"