Τετάρτη 11 Φεβρουαρίου 2015

Τα χιόνια, τα ποντίκια κι ο pirandello.

"Δε μ' αρέσει καθόλου που χιονίζει". "Δεν είσαι ρομαντικός, γι' αυτό". "Μα είναι όλο προβλήματα, δε βλέπεις τι γίνεται; Δε μπορείς να πας από 'δω εκεί". "Μπορείς, απλώς θα ταλαιπωρηθείς". "Μου φτάνουν οι ταλαιπωρίες που έχω, δε θέλω άλλες". "Είναι ένα καιρικό φαινόμενο, απόλαυσέ το". "Λυπάμαι, ούτε αυτό μπορώ να κάνω". "Ησύχασε, δε θα 'ναι πάντα άσπρα". "Το ξέρω. Δεν είναι αυτό το πρόβλημά μου, είναι που με την πρώτη ευκαιρία χαζεύουμε απ' το παράθυρο, που είμαστε αλλού". "Έτσι είναι ο κόσμος, ρομαντικός". "Εγώ θα τον έλεγα ηλίθιο". "Ίσως να 'ναι ηλίθια ρομαντικός. Αλλά πού το κακό;" "Να δεις που θα γίνουν ένα σωρό ατυχήματα σήμερα, όλοι χαζεύουν το χιόνι". "Είσαι γκρινιάρης, αυτό είσαι". "Είναι και το κρύο. Είναι κι αυτοί απ' το ραδιόφωνο, όλα αυτά που λένε". "Γιατί δεν παίρνεις τη ζωή όπως έρχεται;" "Γιατί αν κοιτάξεις μια στιγμή αλλού θα πέσουν να σε φάνε, γι' αυτό". "Ηρέμησε, κανείς δε θα σου κάνει τίποτα". "Είμαι θες να πεις υπερβολικός;" "Έχεις κι εσύ το δίκιο σου". "Και βέβαια το έχω. Γι' αυτό ανησυχώ". "Έχεις δίκιο που ανησυχείς. Αλλά δε φταίει το χιόνι γι' αυτό". "Εσύ τι πιστεύεις πως θα γίνει;" "Δεν ξέρω. Το λογικό θα ήταν να τα βρουν". "Αλλά ούτε εσύ ξέρεις". "Είναι πολλά και διαφορετικά τα συμφέροντα". "Κι εμείς είμαστε οι ξεβράκωτοι; Αυτό θες να πεις". "Δεν έχει και τόση σημασία η αμφίεση, αν ο Βαρουφάκης έλεγε ναι κανείς δε θα ασχολιόταν με το τι φοράει ή δε φοράει". "Έχω χάσει τον ύπνο μου". "Κι εγώ. Αλλά μερικές φορές δεν έχεις τι άλλο να κάνεις". "Να βγούμε έξω λες να φτιάξουμε χιονάνθρωπο;" "Δε θα 'ταν άσχημα". "Τόσο ανήμποροι λοιπόν". "Τόσο, δυστυχώς". "Δεν είμαι ποντίκι. Αν ήμουν θα είχα ουρά. Και όλοι ξέρουν τι κάνουν στα ποντίκια". "Ποιος μίλησε για ποντίκια;" "Προσωπικά δε θέλω να με γαμάει καμιά Ευρώπη". "Αυτό νομίζεις για την Ευρώπη;" "Αυτό νομίζω. Και προτιμώ κάτι άλλο, μπορώ;" "Εννοείς τα βράχια;" "Εννοώ όπου να 'ναι. Εννοώ δε με νοιάζει". "Ούτε να το ξανασκεφτείς;" "Ούτε. Να πάει να γαμηθεί κι η Ευρώπη και το ευρώ κι όλα".