Πέμπτη 19 Οκτωβρίου 2017

Όταν ο Pirandello δεν κοιμάται καλά

Τι τρέχει; Θα πάμε για κυνήγι; Όχι, δεν είχα ύπνο. Γιατί δεν παίρνεις ένα χάπι; Αυτά τα χάπια είναι γι’ αυτούς που δεν κοιμούνται καθόλου, εγώ κοιμάμαι. Κοιμάσαι. Αλλά λάθος ώρες. Και μετά ξαγρυπνάς και ξυπνάς και μας. Δεν το κάνω επίτηδες, έτσι μου βγαίνει. Κι εγώ τι φταίω; Δεν είπα ότι φταις εσύ. Μην τα λες όπως θες, ρωτάω τι φταίω και με ξυπνάς. Και εγώ σου ζήτησα συγγνώμη, τι άλλο να κάνω; Να μ’ αφήσεις να κοιμηθώ. Και πότε ζήτησες συγγνώμη; Σου είπα ότι δεν το κάνω επίτηδες, τι άλλο να πω; Ορίστε. Μ’ αυτά και με ’κείνα με ξύπνησες, τι κατάλαβες; Τίποτα. Είναι δυνατόν να ’χει κουνούπια τέτοιο καιρό; Θα ’χει τελειώσει το μηχανάκι. Γιατί δεν βάζουμε εκείνα τα παλιά τα κατόλ; Με ξύπνησες τέσσερις το πρωί να με ρωτήσεις γιατί δεν βάζουμε κατόλ; Το ’φερε η κουβέντα. Γιατί δεν φτιάχνεις τουλάχιστον έναν καφέ; Γιατί δεν τον κάνεις εσύ; Αφού ξύπνησες που ξύπνησες. Με ξύπνησες να σου φτιάξω καφέ; Δεν θα φτιάξεις για μένα, για μας θα τον φτιάξεις. Να πας να τον φτιάξεις μόνος σου. Εσύ δεν λες ότι φτιάχνω χάλια καφέ; Θεέ μου η μουρμούρα σου. Που πας; Να σου φτιάξω έναν ρημαδοκαφέ. Δεν θέλω να σε βάζω σε κόπο. Δεν θες αλλά με ξυπνάς να σου φτιάξω καφέ. Ο καφές με ηρεμεί. Ηρεμεί εσένα κι εκνευρίζει εμένα. Πολλοί άνθρωποι νευριάζουν με τον καφέ. Εγώ πάλι τίποτα. Είναι επειδή κοιμάσαι κανονικά, για ρώτα και μας.