Σάββατο 10 Μαρτίου 2018

Τα χαιρετίσματα του Pirandello

Με χαρά βλέπω ότι εκείνος ο φίλος σου ο Ριχάρδος επέστρεψε. Μπορεί να του τη σβουρίσει και να εξαφανιστεί πάλι γι’ αυτό μην λες τίποτα. Εγώ ίσα - ίσα, νομίζω πως θα χαρεί. Και που τον ξέρεις εσύ τον Ριχάρδο και νομίζεις κιόλας πως θα χαρεί; Όλοι χαίρονται όταν τους σκέφτεται κάποιος. Ο Ριχάρδος δεν είναι σαν όλους τους άλλους. Γιατί; Τι διαφορετικό έχει ο Ριχάρδος; Έχει διακυμάνσεις. Μόνο αυτό μπορώ να σου πω. Γιατί; Ξέρεις και κανέναν που να μην έχει; Του Ριχάρδου του αρέσει να ταξιδεύει με πολλά μποφόρ, αυτό εννοώ, καίει φλάντζες. Είναι ζωντανός άνθρωπος. Οι ζωντανοί καίνε και φλάντζες. Τώρα που το λες… έχω να μιλήσω καιρό. Πες του να σε πάρει τηλέφωνο. Κι αν δεν το δει; Παρ’ τον εσύ. Καλά, θ’ ανεβάσω αυτό κι αν το δει θα με πάρει αυτός. Κι αν δεν το δει; Θα ήταν περαστικός. Δεν σε καταλαβαίνω, δεν μπορείς να τον πάρεις ένα τηλέφωνο; Φυσικά και μπορώ. Αλλά δεν θα έχω τι να του πω. Πες του ότι είσαι καλά. Θα το καταλάβει αυτό, όταν δεν είμαι καλά δεν γράφω. Κι αν το δει και δεν σε πάρει; Θα με πάρει. Αν είναι μέσα θα με πάρει σε 5 λεπτά. Κι αν δεν είναι; Ω, αρκετά. Αν δεν με πάρει θα τον πάρω εγώ. Και τώρα θ’ ανεβάσεις αυτό; Δεν είναι πολύ ιδιωτικό; Όλα που γράφω είναι ιδιωτικά. Καλά, δεν θα σου πω εγώ, κάνε ότι θες. Να του γράψω χαιρετισμούς; Γιατί όχι; Κι ότι τον αγαπάμε πολύ να του πεις.