Παρασκευή 18 Μαΐου 2018

Η πανούκλα κι ο Pirandello

Ψιχαλίζει πάλι. Κι αυτό σε πειράζει; Απλώς το ανέφερα. Ξέρεις τι είναι όταν μιλάς για τον καιρό; Ότι δεν έχεις τι άλλο να πεις. Μπορεί και να μην έχω. Αυτό είναι πάλι παραίτηση. Στο δημόσιο το λένε εθελούσια αποχώρηση. Ν’ αποχωρίσεις να πας που; Γι’ αυτό λέω για τον καιρό, γιατί βαρέθηκα να το συζητάω. Δηλαδή δεν έχεις τίποτα άλλο στο μυαλό σου; Έχω. Αλλά βαρέθηκα να τα λέω. Ή βαρέθηκα αυτούς που τα λέω. Εννοείς εμένα; Κι αυτό παίζει. Αλλά κυρίως τους άλλους. Ακόμα να τους συνηθίσεις; Να συνηθίσω τι; Ότι έτσι είναι οι άνθρωποι. Απ’ έξω κούκλα κι από μέσα πανούκλα. Βουβωνική πανώλη το λένε. Λες να κολλήσουμε κι εμείς; Πιθανόν. Βγάζεις λέει πρώτα στίγματα. Μετά μπλαβιάζεις ολόκληρος και… Δεν θέλω ν’ ακούσω. Και καλά κάνεις. Απλώς ήθελα να πω πως αν κολλήσουμε θα φανεί, θα δεις εσύ εμένα κι εγώ εσένα. Μπορεί να είναι άλλο είδος, να εξαερώνεσαι. Αυτό θα ήταν και καλό. Παφ κι έξω απ’ την πόρτα. Έχεις δει εσύ κανέναν να εξαερώνεται; Όχι. Αλλά όσο ζω ελπίζω.