Τρίτη 3 Ιουλίου 2018

Η OVERVIEW κι ο Pirandello

Και τι είναι αυτή η OVERVIEW; Πολυεθνική; Έχεις ακούσει τον όρο παρενθετική μητέρα; Ε, αυτό ακριβώς κάνει κατά κάποιο τρόπο η εταιρεία. Αναλαμβάνει να σε φέρει στον κόσμο του εμπορίου. Με το αζημίωτο. Και αυτό το αζημίωτο πώς προσδιορίζεται; Ανάλογα με το συμβόλαιο, εξαρτάται απ’ το που θες να φτάσεις. Και για ένα καλό συμβόλαιο; Πόσα θα βγάλει αυτή η παρενθετική μητέρα που λες; Αρκετά. Αλλά αν στοχεύεις ψηλά… πρέπει να το δεις σαν επένδυση. Κι αν αποτύχω; Αν αδυνατώ πες. Δεν υπάρχει περίπτωση, αυτό αποκλείεται. Πώς αποκλείεται; Πες ότι εγώ είμαι ανίκανος και δεν κάνω τίποτα, τι γίνεται; Η εταιρεία δεν πετάει τα λεφτά της απ’ το παράθυρο, ποτέ. Και εγώ τι κεφάλαιο χρειάζεται να βάλω; Τίποτα, όλα τα αναλαμβάνουν αυτοί. Τι αναλαμβάνουν δηλαδή; Εγώ χρειάζομαι εγκαταστάσεις, διαφήμιση, επαφές, ποιος τα πληρώνει αυτά; Η OVERVIEW, ποιος θες να τα αναλάβει; Δηλαδή η εταιρεία είναι που επενδύει, αυτή επενδύει κι εγώ μετά, απ’ το κέρδος που θα έχω της αποδίδω την επένδυση. Ακριβώς. Είναι μεγάλη ευκαιρία. Και πόσο καιρό διαρκεί αυτή η παρενθετική εγκυμοσύνη; Ανάλογα τον τομέα φαντάζομαι αλλά ένας ευνόητος χρόνος είναι από 6 έως 12 μήνες. Για μεγάλες επενδύσεις χρειάζεται περισσότερος χρόνος αλλά στη δική σου περίπτωση νομίζω πως σ’ έναν χρόνο θα είσαι έτοιμος. Ωραία. Και πώς έρχομαι σ’ επαφή με την εταιρεία; Αυτό δεν το ξέρω. Τι πάει να πει δεν το ξέρεις; Τόση ώρα μου μιλάς για μια εταιρεία και για συμβόλαια και επενδύσεις… για χρόνους, πώς δεν ξέρεις; Σου είπα εκείνα που άκουσα, να μην στα έλεγα;